Sunday, July 17, 2011

Goth Swimsuit

Just a quick one because it is 1am and my eyes are burning from being awake but i felt the need to share :)

I got these swimmers (that's what we call a swimsuit or bikini) in the mail from hot topic this week.

They are Iron Fist brand. I love Iron Fist because the make stuff with werewolves on it :D
I LOVEEEE these swimmer soooo much, to bad it is winter here at the moment and about the coldest week we have had so far.

If I look at my iphone I see next week looking better but still 9 degrees and raining!
How will we ride our kangaroos to the beaches in that weather?!


Vulcan_Butterfly said...

Do you find 13 degrees to be cold? Is that the coldest it gets there? That sounds lovely. In the winter in Canada it can be -50 sometimes and it makes me wonder why people live here. It also makes it hard for us to drink maple syrup in our igloos ;)

HOLY CRAP that is a sweet swimsuit! I haven't checked out any Iron Fist stuff for awhile, a friend of mine got a rainbow zebra bikini from them last year. I'm going to go check out their swimsuits as most of the ones I have are kind of retro/pinup and I'd love to have a gothy one!

Lycanthropica said...

Do Canada use Celsius too? 13 is ok but it has been like 7 all week and windy haha. Yes I think that is cold haha, it gets like maybe 4 here in Sydney in winter but it doesn't snow.
2 hours or so west in the Blue Mountains it gets like -10 maybe.
- 30 might happen some places in Australia but not often.

Check out Hot Topic online they have a bunch of tripp and iron fist swimmer on sale :)
Also I might be coming to Canada next year!

Lycanthropica said...

also, funny about the igloos and maple syrup haha. Do Canadians that don't like maple syrup get treated differently?

CottonCandyINK said...

love that swimsuit! its sooo awesome.

Lycanthropica said...

yeah I can't wait to wear it :D